بعله...

وای بر من! چند روزه پست ندادم؟ وای برمن (;

--------------
در باب رانندگی...

شما تصویری از یک خانم پشت کالسکه در ذهن دارید؟ در حال اسب سواری چطور؟ گاری در حال شلاق زدن به اسب؟

حقیقت اینه که خانم ها در طول تاریخ خیلی کم وظیفه راندن مرکب رو بر عهده داشتند و یه جورایی این در ژنتیکشون کمرنگ شده.
میخوام بگم خانمها باید رانندگی کنن اما تا وقتی ژنتیکشون به اندازه ما مردها قوی نشده باید تحملشون کنیم ما مردا!!

این رو به این خاطر میگم که صبح می خواستم دنده عقب از کوچه بن بست دربیام و یک خانم راننده کله ماشینش رو کرده تو کوچه و مثل دم چسبیده به من و نمیگذاره من برم بیرون!! این رو هم درک نمیکنه که تا من از اون کوچه نیم متری نیام بیرون ایشون نمیتونن تشریف ببرن تو!
بعد که تازه بعد از 10 دقیقه دنده عقب میگیره، میره تو دیوار و دعواش رو با من میکنه. که چرا نده عقب میای ؟ چرا با سر نمیای که من نرم تو دیوار ( انگار ربط به جهت ماشین من داره!)
من هم با عرض شرمندگی از حضار محترم از کوره در رفتم و وایسادم به داد و بیداد |:
----
پی نویس: اون وقت هایی که سر رانندگی دعوام میشه همش می ترسم یه آشنا یا کسی که ممکنه آشنا بشه بعدا من رو تو اون وضع ببینه! ( چون یک بار دیگه دقیقا همین وضعیت بود و یک آشنا من رو دید!)
چی نویس 2 : امروز ثابت شد که سر دردهام به اعصاب مربوطه. بعد از حادثه مزبور سر دردی گرفتم که بهم ثابت کرد سر درد مال اعصابه