سوتی ناب!

در ضمن عرض کنم که سوتی دادم در حد ناسا!!

قضیه از این قراره که شرکت یک آگهی به پیک برتر سفارش داده بودیم که تیراژ بیست هزارتایی داره. متن این آگهی کذا رو هم من نوشته بودم.

بعد امروز زنگ زدن که بیاید برای تایید و این حرف ها. همکار ماهم رفت...

- سلام پور پدر...
- سلام . خوبی ؟ آگهی درسته
- آره همه چیش درسته فقط یه اشکالی داره
- چی؟
- از این سه تا شماره که دادی واسه آگهی یکیش شماره هاش پس و پیش ه !
- خب بگو درستش کنن دیگه...
- آخه پونزده هزار تا چاپ کردن و بسته بندی و آماده چاپ!
- [سکوت]
- حالا چه کار کنیم؟
- [ همچنان سکوت]
- الو!؟
- بابا دارم فکر میکنم....


خب واضحه که من هنوز دارم فکر میکنم! تنها راهی که به ذهنمون رسیده اینه که زنگ بزنیم به شماره اشتباه و قضیه رو بگیم و امیدوار باشیم ازمون شکایت نکنه...

---
بعد به من میگن ریلکس باش اینا... با این سوتی که دادم ؟؟؟ ریلکس باشم؟!؟!؟